Rootes Danmark logoHar du interesse i disse køretøjer, som blev fremstillet fra Rootes Imperiet. Så bliv medlem. Du er meget velkommen til, at være med i fællesskabet om, at værne om disse skønne gamle køretøjer i Rootes Danmark klubben.

Mangler du en reservedel til en Rootes bil produceret fra Rootes / Chrysler imperiet i perioden fra 1920 til 1980, så kan vi hjælpe med at skaffe en tegning af delen. Idet Rootes Archive Center Trust i England har overtaget 300.000 ingeniørtegninger af dele til Rootes bilerne. For at få hjælp i Rootes Archive Center Trust med tegninger, skal man være medlem af en Rootes klub, der er medlem af Association of Rootes Car Clubs. Rootes Danmark er medlem.

Alle har sine grunde til på et tidspunkt at have erhvervet sig en af de pragtfulde køretøjer.

Bliv medlem via dette link her

eller forny dit kontingent via dette link her

Eller

Indbetale kr. 350 på konto 7933 1072995 og oplyse:

Navn
Post/by
Telefonnr./mobil

Lidt om køretøjet. Hvis du har flere køretøjer, vil vi gerne have oplysningerne om alle Rootes køretøjerne.

Hvilket Rootes køretøj har du?  Hvis du har et?
Hvilket mærke det er?
Modellen?
Årgangen?
Registrerings nr, hvis du vil oplyse dette?

Eller

Du kan kontakte klubbens formand Ena Frandsen på tlf. 2277 7439

Klubbens privatlivspolitik finder du i linket her Privatlivspolitik